محمداسماعیل کوثری گفت: شهادت دو پاسدار ما در سوریه از سر عقده و حقد اسرائیل از شکست در طوفان‌الاقصی است. وقتی آنان در برابر نیروهای مقاومت فلسطینی ناکام ماندند می‌خواستند با این اقدام به نوعی چنین بنمایانند که جمهوری اسلامی پشت طوفان‌الاقصی بوده.

اسماعیل کوثری

به گزارش همشهری آنلاین، ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ خبری در مطبوعات ایرانی مبنی بر شهادت دو پاسدار در سوریه توسط نیروهای اشغالگر قدس مخابره شد. روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای در واکنش به این جنایت نوشت:«در شرایطی که جهانیان شاهد تداوم جنایات گسترده و وحشیانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی تحت حمایت آشکار آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی علیه غزه و شهادت مظلومانه هزاران تن از مردم فلسطین به‌ویژه زنان و کودکان در این جنگ نابرابر و ناجوانمردانه هستند، پاسداران رشید و سرافراز اسلام محمدعلی عطایی شورچه و پناه تقی‌زاده حین انجام مأموریت مستشاری در جبهه مقاومت اسلامی سوریه، توسط دژخیمان غاصب صهیونیستی به شهادت رسیدند و نشان دادند خط سرخ شهادت همچنان زنده و رهپویان سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) با اقتدا به مولای خود، راست‌قامت و جان‌برکف هستی خویش را پای دفاع از اسلام و ولایت و عزت و شرافت مسلمین خالصانه فدا می‌کنند.» درباره وضعیت حضور ایران در سوریه و این اقدام صهیونیست‌ها با محمداسماعیل کوثری، نماینده مجلس گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانیم.

آغاز حضور در سوریه

کوثری در ابتدا گفت: پس از عملیات الی بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر از چنگ نیروهای بعثی در سال ۱۳۶۱، ایران نیروهایی را از تیپ ذوالفقار ارتش و لشکر محمدرسول‌الله سپاه پاسداران به سوریه اعزام کرد که بتوانند با حضور در جنوب لبنان و کمک‌رسانی به لبنان و سوریه به تقابل با صهیونیست‌ها بپردازند. در آن زمان قرار بود کشورهای عربی هم یگان نظامی خود را اعزام کنند که با بدقولی و خیانتشان در این نبرد حاضر نشدند.

حضور ۴۱ ساله ایران در سوریه برای خدمت به جبهه مقاومت

وی افزود: با این حساب باید بگوییم حضور نیروهای نظامی ایران در سوریه طی توافقاتی قانونی بین دو کشور نه یک امر تازه که به یک دهه اخیر بازگردد، بلکه موضوعی قدیمی به عمر بیش از ۴۰ سال است. حافظ اسد، پدر بشار اسد صریحاً موافقت کرده بود که ایرانیان در سوریه حاضر شوند و دست به اعمال مختلف مستشاری بزنند یا حتی از نیروهای سوری آموزش ببینند، این چیزی پنهانی نبوده و از ابتدا خیلی روشن اتفاق افتاد. به طور مثال، شهید حسن تهرانی مقدم با حضور در سوریه به همراه چندتن دیگر آموزش موشکی دید و آن تکنولوژی را در ایران استفاده کرد و ما را صاحب موشک نمود. ۴۱ سال است نیروهای مستشاری ایران در سوریه حاضر هستند و بعد با انتقال تجریه نیروهای مقاومت را در این منطقه آموزش می‌دهند. به طور مثال همین نیروهای حاضر در سوریه در شکل‌گیری حزب‌الله لبنان با آموزش و انتقال تجارب خود سهم و نقش بزرگی را ایفا کردند. حتی نیروهای فلسطینی در سوریه نیز بخش قابل توجهی‌شان توسط همین مستشاران ایرانی آموزش و تعلیم دیدند. این عزیزانی که توسط اسرائیل به شکل ناجوانمردانه به شهادت رسیدند، در امتداد همین رسالت است که در سوریه حضور داشته و در راستای جبهه مقاومت خدمت می‌کردند.

اسرائیل عقده طوفان‌الاقصی را به سینه دارد

محمداسماعیل کوثری در انتها بیان کرد: اقدام اسرائیل از سر حقد و عقده‌گشایی در میدان نبرد غزه است. وقتی آنان در برابر نیروهای مقاومت جهاد اسلامی و حماس ناکام ماندند می‌خواستند با این اقدام به نوعی چنین بنمایانند که جمهوری اسلامی پشت عملیات طوفان‌الاقصی بوده، که البته مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهی کل قوا این موضوع را رد کردند. باید بگویم ایران جواب محکمی به اسرائیلی‌ها خواهد داد که از این کرده خویش پشیمان شوند.

کد خبر 812774

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 100
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 187
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    آقای کوثری پاسخی نخواهید داد وروال مثل ۴۰ سال گذشته ادامه خواهد داشت. اینکه بارها وبارها فرودگاه را بمباران میکنند درواقع پاسخ به نشست وبرخاست ماهاست که مختل کنند .چرا پاسخی داده نمیشود .حداقل یک نشانه یک چیزی را بمردم ایران نشان دهید که صهیونیستها پاسخ قویتری را دریافت کرده باشند .اینکه صهیونیستها دنبال سرمار هستند درخیالپردازی سیر میکنند زیرا اگر ایران پا بمیدان بگذارد مثل شیر یک غرش ازخودش نشان دهد تمام صهیونیستها درسوراخهای خودشان مخفی میشوند این را خودشان هم خوب میدانند ولی یک ضربه خیلی کوچولو باید بهشون داد که تاصبح ازدندان درد خواب بچشمانشان نرود .
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      70 32
      صربه خیلی کوچولو؟!!! باید زد نابودشان کرد غده سرطانی رو در میاورند ونابود میکنند نه نوازش
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      7 5
      منظور از ضربه ی کوچولو همون نابودیشونه
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    ماکماکان منتظرپاسخ قاطع هستیم
    • ایران وطنم IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      سپاه باید به این اقدام اسرائیل غاصب نامرد جلاد پاسخی بسیاردندان شکن وسریع دهدتا هم اسقاطیلیها مثل س.. ازکرده خودپشیمان شوندهم دهان یاوه گویان بسته.مامنتظرانتقامیم
    • رامبن IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      9 5
      عزیز بزگوار ایران پاسخ کوبنده به اسراییل داد. فکر میکنی طوفان الاقصی کار خود حماس بود. نه عزیز ایران ان طوفان را براه انداخت. داستان شیران جنین و کرانه باختری را میدانید؟ ایران انان را تجهیز و هدایت کرد تا پدر اسراییل را در بیاورند. وسعت دید خود را بیشتر کنید.
  • مصدق کرد IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    81 19
    جناب کوثری بیاید تا همه بریم جنگ صهیونیستها
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    71 25
    يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵/ آمریکا رسما از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا رسما از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. NT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو ترکیه رسما از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. در این مدت 13 سال بیش از 999 هزار تروریست از طریق مرزهای ترکیه وارد سوریه و عراق شده‌اند و همچنان نیز ادامه دارد. چرا رسانه‌های بیگانه از سال 2011 تاکنون که در مورد جنایت های تروریستهای وابسته به ترکیه در سوریه سکوت می‌کنند؟
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    72 20
    يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶/ 1 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان از سال 2001 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند. 2 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریست های داعش از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    62 18
    ایران متأسفانه از سال 2011 تاکنون مورد جنایت های اسرائیل و متحدانش در سوریه کوتاهی کرده است چرا؟
  • رضا یحیی زاده IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    95 99
    منتظرعملی شدن رجز شما هستیم
    • ناشناس IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      87 47
      به نظر شما خوردن دو کشتی اسرائیلی توسط یمنی ها توسط موشکهای کجا بود؟
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      32 59
      ۲۲:۵۹فکرمی کنی ان هاهم بدون جواب می گذارند
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    44 98
    امیرعبداللهیان را برکنار کنید دیگر به درد وزیر امور خارجه نمی خورد. حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه فقط با خیانتکاران مذاکره، گفت وگو و همکاری می کند.
    • نادان IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      26 57
      اسمش هم خیلی طولانیه وقتی می خواهیم کامنت بنویسیم در حروف اسراف می شود.
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      2 0
      چاره ای نیس نمیشه که با همه با زبان دعوا حرف زد.
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    71 32
    آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون داعش وحشی را وارد سوریه، عراق، افغانستان، یمن، لیبی و منطقه خاورمیانه وارد کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد. وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار باید رسما از ایران عذرخواهی کند.
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    69 30
    از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است. از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است. از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است. آمریکایی ها جنایتکار سال 1945 تاکنون به اسم دفاع از حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند. آمریکایی ها جنایتکار سال 2001 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند. آمریکایی ها جنایتکار سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند.
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      3 1
      حرفتان صحیح ولی اسرائیل هنوز سال ۱۹۱۷ شکل نگرفته بود و حدودا ۷۵ سال از عمر کوتاه و پر از ننگ و نحسش می گذره!
    • ۲۲۴۰ IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      3 0
      آقای ۱۷۳۰و۲۲۴۰و۲۰۱۱ساکت بشی لال نیستی
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    78 36
    ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    87 24
    از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است. از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است. از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی جنایتکار در کار است. از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است. از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست گروهک تروریستی منافقین جنایتکار در کار است. از سال 1389 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست گروهی تروریستی داعش جنایتکار در کار است. عربستان سعودی حامی اصلی مالی همه گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    68 25
    عربستان سعودی از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی حمایت مالی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    65 27
    پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید. پیام ما هم به اروپا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    60 21
    آمریکایی ها جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی اروپایی جنایتکار و برخی کشورهای عربی جنایتکار و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه های تروریستی همه جانیه کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    69 19
    آمریکایی ها جنایتکار سال 1945 تاکنون به اسم دفاع از حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند. آمریکایی ها جنایتکار سال 2001 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند. آمریکایی ها جنایتکار سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند.
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    69 22
    دبیرکل سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا، غرب و مزدورانشان را بگیرد، باید استعفا بدهد. رئیسی شورای امنیت سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا، غرب و مزدورانشان را بگیرد، باید استعفا بدهد. رئیسی شورای حقوق بشر سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا، غرب و مزدورانشان را بگیرد، باید استعفا بدهد.
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    75 22
    و این در حالی است که وزارت خارجه آمریکا جنایتکار خودش رئیس کل همه گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. وزارت خارجه آمریکا جنایتکار خودش حامی اصلی مالی گروهک تروریستی انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    76 20
    اسرائیل از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار به تروریست ها در سوریه سلاح و حقوق می دهد و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل و متحدانش از سال 2011 تاکنون تسلیحات همه گروه های تروریستی را در سوریه، عراق، منطقه و جهان تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    70 22
    سازمان بین الملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات آمریکا است. سازمان بین الملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    53 22
    اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 76 سال است که فلسطین را اشغال کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد. صهیونیست ها و تروریست ها 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی و برخی کشورهای منطقه جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    65 18
    حملات وحشیانه «اسرائیل» در غزه جنایت جنگی است آمریکا،انگلیس، اروپا و سازمان های بیم المللی هم شریک جرم جنایت های اسرائیل در غزه بودن و هنوز هم هستند. آمریکا هیچ حقی در دفاع از خود ندارد. اسرائیل هیچ حقی در دفاع از خود ندارد. سکوت شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره جنگ غزه به نفع اسرائیل، آمریکا و اروپا است.
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    62 22
    ارتش اسرائیل به همراه ارتش آمریکا در این مدت 58 روز صدها تن بمب روی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه ریخته است. رسانه‌ها باید جنایات آمریکا و هم برخی کشورهای اروپایی در غزه را منعکس کنند. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی ورود کند.
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    64 22
    مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی لفاظی اسرائیل درباره سلاح هسته‌ای را نادیده می‌گیرد. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون از بمب اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل دفاع، حمایت و استقبال کرده است. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوکر آمریکا، غرب و اسرائیل بوده است. دیگر هیچ کس حق ندارد درباره برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران با گروسی مذاکره، گفت وگو و همکاری کند. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در جنگ غزه بوده است. تجاوز اسرائیل و آمریکا به غزه ثابت کرد و نشان داد که ساخت بمب اتمی گزینه های درست است و هم واجب است. اروپایی‌ها به همراه آمریکا توافق هسته ای و برجام را نقض کردند عملکرد شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به نفع جهان نیست و تاکنون هم نبوده است. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چرا تاکنون در باره برنامه هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است. همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون غلط و اشتباه بوده است.
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    73 19
    سوال اینجاست که پس چرا آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل تاکنون در مورد برنامه هسته‌ای خود با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نمی کنند. اروپایی‌ها به هیچ یک از تعهدات برجامی خود عمل نکرده‌اند چرا که هیچ اختیاری از خودشان ندارند.
    • علی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      0 0
      آژانس بین المللی انرژی اتمی و آقای گروسی،مهره آمریکا و اسرائیل هستند که یک موقع ایران به بمب اتم دست پیدا نکنه که تنها برتری و عامل بازدارندگی و دلیل اینکه ایران یک جنگ تمام عیار را با اونا شروع نمیکنه همین اتم هست وآمریکا و اسرائیل این رو خوب میدونن که در جنگ با سلاحهای متعارف حریف قدرت نظامی تکاورری ایران نمیشن و آخرش مثل قضیه ژاپن در جنگ جهانی دوم میشه .اگر ژاپن هم در جنگ جهانی اتم داشت آمریکا جرات می‌کرد بهش اتم بزنه.
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    60 83
    فعلا دزدان دو ملیارد دلار اختلاس صنعت چای رو پشیمان کنید
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    88 31
    آمریکا در غزه مرتکب نسل‌ کشی شده است. اسرائیل در غزه مرتکب نسل‌ کشی شده است. به خاطر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 250 هزار خانواده در غزه بدون سر‌پناه هستند.
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    66 24
    اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی تاکنون یک میلیون فلسطینی را بازداشت کرده است.
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    73 21
    نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو به علت جنایات جنگی و جنایات علیه بشر در جنگ غزه باید در دادگاه بین المللی کیفری محاکمه شود. سران اسرائیل باید به خاطر جنایات جنگی و نسل کشی که علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه مرتکب شدند در دادگاه‌های بین المللی محاکمه شوند، همانطور که عاملان قتل عام سربرنیتسا محاکمه شدند. هرکسی که مرتکب این بی عدالتی شود از مجازات در امان نخواهد ماند، نتانیاهو و دار و دسته اش باید در مقابل دادگاه بین المللی پاسخگو باشند، جهان باید در کنار مردم فلسطین بایستد و جامعه جهانی نیز باید به سهم خود در قبال غزه عمل کند. همه جامعه جهانی باید در توقف جنایات علیه مردم غزه نقش مهمی ایفا کنند و در برابر جنایات اسرائیل سکوت نکنند. غرب ترجیح داد چشم خود را بر کشتار غزه ببندد. غربی‌ها آنچه در غزه اتفاق می‌افتد را نمی‌بینند و نمی‌شنوند. متأسفانه کشور‌های غربی نمی‌توانند به عاملان قتل عام در فلسطین بگویند که قتل عام می‌کنند، غرب پشت سر ظالم می‌ایستد و قدرت آن را افزایش می‌دهد.
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    20 56
    صف انتشار یعنی چی مثلا؟؟؟ یعنی همدیگر را حول میدن و نمیتونن بیان تو؟؟؟؟؟
    • ممدم IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      2 0
      🤣🤣🤣👍👍👍خیلی قشنگ اومدی این جمله رو خوشم اومد🤣🤣
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    26 4
    هر وقت که یکی از عزیزان ما به شهادت مرسد ، شما چنین رجزخوانی میکنید و قول میدین که دشمن را از کرده خود پشیمان کنید
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    78 25
    غزه گورستان متجاوزان و اشغالگران خواهد بود. که غزه گورستان متجاوزان و اشغالگران بوده و خواهد بود.
  • سید جلال IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    90 30
    مرگ بر اسرایبل انشاالله بدست سبز پوشان بدرک واصل خواهد شد
  • رضا هاشمزهی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    77 20
    وقتی جنگنده و بالگرد و ضدهوایی و موشک بابرد بلند نمی فرستید به لبنان و سوریه، همین می شود.اگر تا 10 روز آینده این کاررانکنید فجایع شدیدتر از قبل فلسطین ، سوریه و لبنان و یمن رادربرخواهد گرفت.
  • ناشناس IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    43 44
    خسته نشدین همش وعده وعید میدید،!
  • محمد IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    28 7
    آقای کوثری کدام پاسخ اگر جنایات پیشین متجاوزان اسرائیلی داده شده بود دشمن اینقدر جسور نشده بود الان بهترین موقع برای انتقام گرفتن از متجاوزان است
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    17 7
    چطوریه‌چه‌راحت‌برادران‌ سپاهی‌ما‌ هر ازگاهی‌‌ درسوریه‌ت وسط‌ اسراییل‌ جنایتکار موردحمله‌ وبشهادت‌ میرسند باید تدبیری‌ اندیشید این‌ یک‌ ضعف‌‌ بزرگی‌ محسوب‌ میشود آیا فکری‌ برای‌ اینکار نشده؟؟؟؟
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    69 10
    ایران متأسفانه از سال 1359 تاکنون مورد جنایت های آمریکا و متحدانش کوتاهی کرده است چرا؟
  • ایرانی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    37 5
    تا به امروز چند نفر را در ایران ترور کردند چیکار کردین شما
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    41 7
    سنگ بزرگ به معنی نزدن هست هر موقع انتقام سخت را گرفتید بعد بگید پشیمانشون می کنیم .
  • ناشناس IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    47 61
    جالبه ک بالای نود درصد پیام خودیها رو نشر میدید. بنظر من هر کشوری باید منافع ملی خودش رو درنظر بگیره ، اینکه میگید کشورهای عربی نیرو نفرستادن کار درستی کردن منافع سرزمین خودشون رو اولویت قرار دادن. ... کسانی هم ک میگن پاسخ اسراییل رو بدید باید تاحالا فهمیده باشن که نمیشه و مقدور نیست، جنگ غزه اینو ثابت کرد، باید با واقعیات زندگی کرد نه با اوهام.
  • سعید IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    30 7
    والا چن ساله همینجوری میزنن و میکشن شمام هی بیانیه بدید پشیمان میکنیم و این حرفا همش وعده .خواست خونواده شهدا و حزب الله انتقام از این جانیا هس ولی این صبر شما دلیلش امیدوارم ترس نباشه
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    73 15
    آمریکا جنایتکار به بهانه مقابله حماس به همراه اسرائیل جنایتکار، مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را قتل عام می کند شرم آور و تاسف بار است.
  • نادر IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    60 26
    واقعا برای کسانی که نظر دادهاند متاسفم شما اطلا میدانید ولایت فقیه یعنی شما هم مثل خوارج برای علی ع نظر میدهید
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    26 8
    چکار کنیم همش حرف انتقام می‌زنید
    • یه ایرانی IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      20 4
      آقایان امروزاعده ای نشسته ومیگویندلنگش کن الان ملت ایران باتورم ومشکلاتی کمرشکنی مواجه هست وهرگزنمی تواندخودرادرگیرجنگی خطرناک کندوالان درحال حاضر هم داره کلی بابت همین جنگ هزینه میکندولی کشورهای خائن حاشیه خلیج فارس هیچ غلطی برای مردم غزه یافلسطین نمیکنندشمادوروزپیش فرستاده ماقطربخاطرحضورنامشروع نماینده اسرائیل جلسه راترک میکندانوقت مسئول قطری دست فرستاده اسرائیل رابه گرمی فشارد. خوب غیرت اعراب کجاست؟ ازاین همه کشوربی غیرت عربی فقط یمن جنگ زده وحزب الله لبنان وحزب الله اعراق که تحت امرایران هستنداعلام حضورکرده اندبقیه دوپهلووخاین نانه بخوردمیکنند. امریکاواسراییل دارن جنایت میکننداعراب هم انهارا همراهی میکنندلعنت به این غیرت ونامردی
  • بابائی GB ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    24 10
    این پاسخ شما کی خواهد بود؟باشعار که نمیشه با رژیم غاصب جنگ کرد /
  • ع ش IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    59 21
    درود بر لاله های عاشق وتسلیت به خانواده های محترم ومردم عمیق ایران زمین هر قطره خون پاک این عزیزان نوید بخش فردایی بهتر برای ایران ومنطقه درود بر مقاوت آگاه
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    61 16
    داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش مسئولیت انفجار تروریستی فیلیپین را برعهده گرفت
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    51 14
    جهت گیری شیاطین حکایت ازرغبت حضور ایران درجنگ بصورت مستقیم دارد .اگرچه الان هم مورد اصلی میباشد مهم ضربه ای است کهبرملاج دشمن میخورد ایران نباید بخل کند درکیسه موشکی راشل کرده بذل وبخشش بیشتر کند
  • عاشق وطن IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    63 17
    ان شاءالله هرچه زودترانتقام خون شهدامونو بگیریم💔💔💔🌷🌷🌷🌷🌷🌷 مرگ بر اسرائیل و همدستانش👊👊🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
  • علی منصور! IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    56 20
    باسلام از فرمانده سپاه پاسداران آقای سلامی خواهش میکنم جواب دندان شکنی بدهند ما بچه های جنوب شهر پشت شما هستیم از چی میترسید موشک یارانشان کنید این ترسو های صهیون را
    • محمد IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      1 1
      بچه جنوب ما هم پشته شما هستیم
  • کهنه سرباز ایرانزمین IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    49 20
    روایات مدافعان حرم و وطن با عنوان ادریس حرم در صفحه ادریس حاج سیف در آپارات...
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    57 12
    حرف و شعار حکومت نظام جمهوری اسلامی در سال 57 مبارزه با آمریکا بود سوال اینجاست که پس چرا دولت حسن روحانی با آمریکا و یا دشمن شیطان مذاکره کرده است.
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    20 7
    بهترین راه نابودی رژیم غاصب مجتهدین فتوای جهاد بدهند...
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    38 10
    ۱۲:۴۹۱۳ آذر ۱۴۰۲/ اعتراف اسرائیل: ۷۵ نظامی در ۲۴ ساعت گذشته کشته شده‌اند
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    37 7
    دریای سرخ را به گورستان کشتی‌های اسرائیلی تبدیل خواهیم کرد
  • رضا IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    41 9
    اسرائیل باید نابود شود
  • محمود IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    33 4
    ترا خدا یک کاری به این اسرائیل ها نشان بدهید که ما ایرانی ها خوشحال بشویم همه اش منتطزیم آنقدر پایگا هایشان را عراق سوریه قلوله باران کنید تا مزدوران امریکا اسرائیلی ازمنطقه اسیا گورشنو گم کنند برود ترا خدا هرروز بزنید تافرا کنند انشاالله الله اکبر الله اکبر
  • US ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    19 1
    سلام دمتون گرم
  • سام IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    31 2
    روحشان شاد.🖤🙏 جنگ در سوریه تمام شده و اکثر مناطق این کشور آرام هست و ارتش سوریه نیز بازسازی و مستقر شدند . آیا وقت آن نرسیده که تعداد جوانان ایرانی مدافع حرم را حدالمکان کم‌ کنیم ؟ اسراییلی‌های جنایتکار کاری ندارد که در قرارگاه‌ها و پاسگاههای نظامی سوریه چه کسانی هستند، این دو کشور دهها سال است با هم در جنگ هستند و این زد و خوردها هم ادامه خواهد داشت .
  • حمید IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 0
    فقط عمل کنید حرفش نزنید
  • Korush.2500 IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 0
    بله اسراییل شکست خورده حتما دیگه داره نفس آخر میکشه
  • 🇮🇷 IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    پاسخ سخت وپشیما ن کننده مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا 😡
  • حسین IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    به امید محو صهیونیست های کودک کش از نقشه دنیا
  • پرویز IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    مثل جوابی که به آمریکا دادید با موشک چند تا از پایگاه هاشون بزنید .منتظر پاسخ محکم سپاه پاسداران هستیم
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 1
    خدا لعنت کنه اسرائیل را ...این ۲شهید آسمانی شدن اما اسرائیل از اینکار پشیمان میشه اونهایی هم که از آمریکا اسرائیل پول میگیرن باعث آشوب در ایران میشن پشیمون میشن خدا خودش جوابشونو بده این اسرائیل خیلی داره ظلم میکنه جرعت مقابله با ارتش رو نداره مردم مظلوم رو هدف قرارمیده ....خدایا تو چنان کن سرانجام کار تو خشنودگردی ما رستگار
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 1
    امیدوارم هرچه زودتر با سلاح پیشرفته مون از جمله پهبادهای انتحاری وبمب اتم اصلول فارس به عزرائیل حمله واز روی کره زمین وجودشان را نابود بکنیم تا در این دنیا خوشبخت ودر آخرت جنت مکان باشیم انشااله
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    روح والایشان با اباعبدالله محشور🍀
  • محمد IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    2 0
    انشاءالله بی صبرانه منتظریم تا انتقام خون شهید فخری زاده و نیز این دو شهید گرفته شود.
  • اسی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    2 0
    اونادقیقاهمینومیخوان، منتظرن ایران رودرروکوچکترین عملی انجام بده،بخداقسم کل اروپاوامریکاوهمین کشورای ... عربی باهم میشن وهمین نسل کشی روالبته درمقیاس میلیونی توایران راه میندازن،توروخداهمین سیاست بهترینه واردباتلاق اسراعیل وامریکاوانگلیس نشین...
  • محمد رضا IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 1
    آقای کوثری این جواب باید سریع باشد واین بهانه خوبی است تا حیفا را هدف قرار دهیم وکار رژیم رابشکنیم واگر دور شود فراموش می‌شود ما آماده وخواهران نبرد با اسرائیل هستیم چرا مثل دولت غربگرای ونوکر غرب روحانی عمل مکنید
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 1
    بی تعارف بایدنیروهای نظامی مونودرکشورهای همسایه تقویت کنیم ملاحظه هیچ ابرقدرتی نبایدبکنیم
  • اکبر IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 2
    لطفا شعار ندید سه چهارتا موشک درست وحسابی بزنین حیفا اون موقع اسراییل حساب دستش میاد اگر شما نمیتونید یا دلشو ندارید موشکارو در اختیار من بزارین کل اسراییل رو شخم بزنم😀😀
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 1
    خواهشا یه انتقام سخت از اسرائیل غاصب بگیرین ما مردم ایران منتظریم
  • اکبر IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 2
    باسلام ودرود فرماندهی کل قوا برادران سپاهی فرماندهی کل سپاه وارتش ما منتظر انتقام سخت، پشیمان کننده وبسیار دردناک هستیم.سیلی سخت رو الان باید بزنید خدا شاهده دلمون داره از درد پاره میشه مردم مظلوم فلسطین وغزه تا کی باید اینجوری به خون خودشان بغلتند؟؟؟ تا کی باید نیروهامون تو سوریه توسط رژیم جعلی اسرائیل شهید شوند؟؟؟ سکوت تا کی؟؟؟ یادتون باشه انتقام سخت شهید حاج قاسم سلیمانی رحمت الله علیه رو هنوز نگرفته اید !!!!رهبر عزیزم فرمان جنگ رو صادر کن وکل اسرائیل رو باخاک یکسان کنید.ما تا پای جان در خدمت رهبر عزیزمون وکشورمون هستیم .
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 1
    دیگه تاکی منتطراقدام بمانیم.همه اماده برای نابودی این افسارگسیختگان بی ریشه اماده یم
  • کمال الدین جوان IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 1
    کاش من جای این دوبزرگوارشهیدمیشدم
  • ناشناس IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    اسرائیل یزید این زمانه خدا لعنت ونابود کنه آه اون کودکان مظلوم میگیره خدا نیست نابود میکنه اسرائیل رو
  • حمیدگوهری IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 1
    حرف ول کن عمل کن یاعلی یه گردان بفرست غزه اولیشم من خودم
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 1
    یا لثارات الحسین کفن پوش میام سراغت اسراییل غاصب من نمیدونم چرا سپاه داره مدارا میکنه فقط باید نابود کرد این غده سرطانی رو چرا مراعات تا چقدر
  • رضا شفیعی IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 3
    بیش از چهل و پنج سال است که بر علیه جمهوری اسلامی انقدر تبلیغات سو انجام داده اند و ایران را بعنوان حامی داعش و تروریست ها معرفی کرده اند برای اینگونه روزهایی که اگر زمینه مهیا شود به ایران حمله کنند و اگر یقین داشتند که ایران نمیتواند پاسخ دهد تا کنون اینکار انجام شده بود .اما شما مرگ مهسا امینی را یادتونه که مدت یک سال و اندی چه بر ملت ایران گذشت و چه خونهای پاکی که بناحق ریخته شد و جوانانی مانند الله وردی و سایر شهدای حامی امر به معروف و ولایت به بدترین وجه ممکن به شهادت رسیدند و همه دنیا سرشان را تراشیدند و اعتراض کردند بخاطر مردن یک دختر مریض اما اکنون دو ماه است که شبانه روز هزاران کیلو بمب و موشک بر سر مردم بیدفاع غزه ریخته میشود و غیر از ان هم اب و برق و گاز و اینترنت وورود سوخت و مواد غذایی و دارو و انچه را که حساب کنید به غزه ممنوع است.اما دریغ از دفاع از غزه توسط یک فرد و یا یک کشور و همه میبینند.و خفقان گرفته اند .آنوقت اگر با ایران درگیری ایجاد و به بهانه حمایت از فلسطین و تروریست ها به ایران حمله کنند میدانید چه میشود البته از نظر نظامی غلطی نمیکنند اما در داخل کشورما
  • داوود نعمتی IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    2 4
    انتقام انتقام انتقام درود بر ایران و ایرانی حزب خدا سردار دل❤️و فرماندش
  • منصور DE ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 1
    حسن عباسی را به جای عبدالهیان وزیر خارجه کنید، یک هفته ای کاخ سفید را حسینیه میکنه.
  • مهدی نیازی IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    1 2
    به نام خدا با عرض سلام و ادب امیدوار هستیم که جبران خون قهرمانان کشور عزیزمان ایران ۲۰۰تن از نظامیان صهیونیست توسط ایران به هلاکت برسند انشاءالله
  • عادل IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    4 0
    بعضی از روی احساس میخوان انتقام گرفته بشه. انگار هر تصمیمی بازیچه هست. کشور خود‌ش درگیر مشگلات معیشت مردم هست. وهر طنش به ضرر ایران میشه. لطفا"حکم صادر نکنید. وتحریک نکنید. خیلی هنر دارید مشگلات خودتون را حل کنید. مقامات خودشون میدونن چکار کنن. لازم به دستور شماها نیست. جوگیر نشید.
  • ابراهیم IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    3 3
    سریعتر انتقام بگیرید تا بعضیها لال شوند